TV og Internet
Nyheder fra YouSee
Materialet i dette afsnit er fra 2017/18. Det meste er stadig aktuelt, bortset fra priserne. Vi har derfor valgt at lade det blive liggende, da det stadig er informativt. Men følg gerne med på YouSee's og Parknets hjemmesider for nyeste info. Ellers skriv til os.
Info om YouSee og priser
- Internet og priser pr.1.1.18
- Referat fra TV præsentation ved YouSee
- Referat fra internet præsentation ved Parknet
- YouSee's præsentation
- Parknets præsentation
- Spørgsmål og svar fra Parknet
Læs mere om YouSee appen, og hvordan du henter den .
Nyheder fra Parknet
Pas godt på dit privatliv på nettet -
Referat af generalforsamling, 09.2020
Der har været lidt diskussion på FB, vedrørende afmelding af gammel aftale. Her er fremgangsmåden:
Hvis du har en internetforbindelse gennem telefonstikket,
og kun ønsker den nye Parknet tilslutning, skal du selv opsige dit abonnement hos din udbyder. Og gør det hurtigt. Der er som regel 1 måneds opsigelse.
Og vores nye net fungerer jo allerede.
Skal du også have IP telefoni fra Evercall, kontakt Evercall. De vil så vejlede dig.
Problem med Wifi på første sal - læs her.
Kabel TV
Hvis antennesignalerne er ude af drift, gå ind på yousees hjemmeside og tjek for driftforstyrelser, eller ring 70 70 40 40.
Bredbånd/Parknet
Tjek først med naboen, ellers gå ind på hjemmesidenParknet.dk og læs om eventuelle driftsforstyrrelser.
Fra lørdag den 19. maj 2018 indfører vi telefonsupport i weekenderne. Derudover vil aftensupporten åbne én time tidligere.
Denne udvidelse vil således betyde at telefonsupporten er åben i tidsrummet:
- 9.00 - 12.30 på alle hverdage
- 17.00 - 21.00 på alle dage på nær 24. og 31 december samt 1. januar.
Supporten kan kontaktes på 3690 6000 eller support@parknet.dk.